miercuri, 14 ianuarie 2009

FORMULA 1: "Maşina este total diferită de cea pe care am pilotat-o în 2008"


Clasat pe locul 2 la finalul ediţiei 2008 a Campionatului Mondial de Formula 1, la numai un punct în urma lui Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes), Felipe Massa şi-a reluat luni pregătirea. Într-o notă de optimism, care transpiră din declaraţiile sale. "În fiecare an mă simt mai puternic. Cu şase ani în Formula 1, am mai multă experienţă. M-a ajutat mai ales ultimul sezon, care a fost foarte dificil şi intens. Aceasta mă face să fiu şi mai atent în pregătirea pentru cel care urmează. Nu am obiceiul să mă uit înapoi. Prefer să mă concentrez pe ceea ce va fi", a spus brazilianul la puţine momente după ce Ferrari, echipa sa, a prezentat monopostul F60, pregătit special pentru ediţia 2009.
Legat de adversari, Massa se abţină să spună pe cine vede mai tare: "E dificil de spus cu cine se va lupta Ferrari. Ne aşteptăm ca McLaren să fie la fel de puternică. La fel şi BMW, care a progresat în fiecare an. Renault va fi şi ea de urmărit. Poate vor apărea şi echipe surpriză. Oricum, noi vom face tot posibilul pentru a ne păstra poziţia dominantă".
Despre noul monopost Massa are cuvinte de laudă. După ce s-a arătat uimit de talia acestuia, sud-americanul a continuat: "Este total diferit de ceea ce am pilotat în sezonul trecut. Sistemul KERS şi aerodinamica dau maşinii un alt comportament. Am avut unele probleme, însă nu este ceva anormal pentru o primă zi pe circuit. Cum se întâmplă de obicei, vor fi schimbări. Vom avea de lucrat pentru a avea din nou cele mai bune reflexe. Cred că piloţii vor avea o mai mare influenţă asupra rezultatelor decât la ediţiile precedente", a concluzionat brazilianul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu