joi, 8 ianuarie 2009

BILANŢ: Creştere de 147% la vânzările de automobile


În ciuda faptului că efectele crizei financiare şi economice care a afectat întreaga lume se resimt deja şi în ţara noastră, Mazda România îşi propune să-şi mărească în 2009 cota de piaţă.
Bilanţul companiei pe anul trecut este unul pozitiv, înregistrând o creştere cu 147% faţă de 2007 şi, totodată, cel mai bun rezultat anual pentru ţara noastră dintre importatorii de automobile. Mazda a comercializat 2.537 de autovehicule, cele mai căutate modele ale sale fiind Mazda3 – 840 de unităţi şi Mazda2 – 812 unităţi. Pe locurile următoare într-un top al preferinţelor românilor, pentru maşinile produse de această marcă, se situează Mazda6 – 425 unităţi şi CXX-7 – 333 unităţi. Şi în luna decembrie cifrele au fost pozitive, fiind comercializate cu 18% mai multe vehicule pentru pasageri decât în aceeaşi perioadă a anului precedent.
Country Manager Mazda România, Cristian Rigu priveşte cu încredere viitorul firmei sale: „Chiar dacă segmentul auto este în scădere, vizăm o creştere a cotei de piaţă. În ciuda dificultăţilor economice înregistrate de piaţa auto, Mazda se dovedeşte un brand puternic şi stabil, capabil să facă faţă provocărilor”. Obiectivul pentru 2009 este de a obţine o cotă de piaţă de 1,5% (segmentul autovehicule de import), ceea ce ar însemnaa o creştere cu 0,3 puncte procentuale faţă de 2008.
Anul acesta, Mazda va inaugura patru noi showroom-uri, în Bucureşti (2), Arad şi Oradea, numărul punctelor de vânzare pentru România ajungând la 20.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu