marți, 3 iunie 2008

MOTORSPORT: Miss Bamboo şi Cătălin Botezatu, copiloţi pentru Dan Gârtofan




Cătălin Botezatu şi Adelina, câştigătoarea concursului de frumuseţe Miss Bamboo, au răspuns invitaţiei Prista Oil de a fi copiloţii campionul naţional de raliuri, Dan Gîrtofan.

“A fost super. Sunt nişte senzaţii extraordinare. Nu mi-am imaginat până acum că acest sport poate fi atât de spectaculos şi, totodată, atât de sigur. Mai vreau”, a declarat Cătălin Botezatu dupa prima probă parcursă alături de Giri. După al doilea tur, Cătălin Botezatu i-a dăruit lui Gîrtofan un ceas limited edition şi un card Gold Bamboo. Nici campionul n-a rămas mai prejos, oferindu-i un drift. Creatorul de modă a fost impresionat.

Neînţelegând cum poate să fie controlată o maşină pe un asemenea traseu, Adelina şi-a făcut imediat o părere. “Super tare! Este extraordinar! A meritat să vin din Bucureşti. Nu am dormit deloc, sunt extrem de obosita, dar mă bucur că am avut ocazia să merg alături de Giri”, a declarat Miss Bamboo la întoarcerea în parcul de service.“În parcul de service, în pauza dintre cele două tururi, Cătălin mi-a spus că i-ar plăcea să înveţe să piloteze. I-am oferit acest premiu deoarece mi-ar face mare plăcere să fiu eu cel care îi pune volanul în mână”, a declarat Dan Girtofan, pilotul Prista Oil Rally Team.

Foto: Prista Oil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu